Friday, June 4, 2010

Kumpulan Jutawan Senyap




Hj Mohd Kordi Bin Sohor adalah Stokis Elit Bandar Baru Bangi merupakan upline & mentor blog kami jadi kenapa anda masih ragu2 tentang kami REGISTER FREE

Admin Blog : Zuhairi Abdullah
Tel : 017 2113145
Id Penaja : JS3145

Setinggi2 syabas di ucapkan kepada BIOASLI di atas kejayaan terpilih ke persidangan APEC di KOREA SELATAN..ini adalah 1 kejayaan besar di mana brand dan bisnes BIOASLI akan terkenal seluruh dunia!!!! rakyat malaysia yg dah menyertai bisnes ini anda sgt beruntung kerana ANDA adalah org terawal sblm bisnes ini meletop 1 dunia!!

APA ITU APEC??
Asia Pacific-Ekonomic Cooporation
(persidangan antarabangsa membincangkan hal2 tentang ekonomi asia pasifik)

APEC ONE VILLAGE ONE BRAND SEMINAR
Seoul, Korea


Selamat datang kepada pengunjung2 yang sudi melawat blog ini.Pihak kami sedang giat membuat pengiklanan di Facebook dan tempat2 lain.Pengguna FB pada masa ini adalah yg tertinggi di Malaysia dan lain2 negara, sehari beribu2 pelayar internet tak kira tua atau muda telah mempunyai akaun FB.Saya ingin perkenalkan 1 system yg akan menggegarkan dunia dengan menggukan internet dan handphone anda.Dengan bermodalkan RM30 shj. anda dapat menjana pendapatan lumayan dan mendapat produk yang bertaraf dunia.



Video ini menerangkan kehebatan minyak kelapa dengan hanya RM30 shj. anda dapat menyingkirkan berbagai-bagai jenis penyakit.Minyak kelapa juga boleh digunakan dari hujung rambut sampai ke hujung kaki lihat hebatnya herba khazanah alam.

Kenapa anda perlu memilih blog ini?

  • Blog ini akan membuat iklan di Facebook di Malaysia(bln 6),Brunei(bln7),Singapore(bln8),Thailand(bln9),Indonesia(bln10) dll.
  • Blog ini juga akan membuat iklan di google adword ke beberapa Negara.
  • Berita Harian dan Harakah juga kami akan membuat iklan dimasa akan datang.
  • Anda TIDAK perlu risau tentang hendak mencari dowline.
  • Anda akan mendapat limpahan dowline Free dari blog ini.
  • Blog ini akan sentiasa membuat PROMOSI..PROMOSI..PROMOSI...untuk menolong para dowlines mendapat dowlinenya secara FREEE..FREEE..FREEE....
  • Kami juga mempunyai beberapa lagi blog bahasa malaysia dan english yg menggunakan id Bio Asli sama.
Jika anda beminat untuk dapatkan produk shj pun boleh hubungi saya.KLIK SINI
Jika anda ada sebarang pertanya sila sms @ hubungi saya.
Nama Admin : Zuhairi Abdullah
Tel : 017 2113145
facebook : zairie ayie
ID Bio Asli : JS3145

Pengalaman Aku sendiri

Aku ni seorang yg tidak percaya dengan MLM dan BIZ yg berada di internet, tetapi buat pertama kalinya aku guna Losyen Power Bruta 31 dan Kopi Kelapa Dara buat kepala berasap...ahhhaha org umah tersenyum bangun pagi...mlm esk nak lagi eark...bisik kt tinge aku...

Aku juga guna Minyak Kelapa Dara untuk 1 keluarga..seperti anak aku yg lasak selalu demam tetapi selepas aku bg minum Minyak Kelapa Dara sudah jarang deman.Dan byk lg khasiat nya.

Sudah 20th aku ada masalah rambut kelemumur setelah guna Tonik Rambut Selama 6bln. aku rasa sudah tidak gatal lg...Terima Kasih Bio Asli..

Dan kini aku akan hebohkan 1dunia tentang kebaikan MINYAK KELAPA DARA mari kita bersama menjana pendapatan dengan kami disini register free

Saya nak cerita sikit sebuah web jualan sebenarnya RM500 hanya 3 page shj. TETAPI di Bio-Asli hanya serendah RM100 anda boleh menambah produk jualan dan update sendiri tanpa mengupah oarang lain.ANDA FIKIRLAH BETAPA MUDAH NYA DENGAN BIO-ASLI.

video pelancaran www.shoponline.my pada 6/6/2010 yang lepas di shah alam. dengan adanya www.shoponline .my ini anda boleh berniaga secara online sehingga ke 231 buah negara. kemudahan shopping cart dan reka bentuk yang menarik serta sistem yang ringkas mempermudahkan urusan anda. serendah rm100 untuk setahun,anda mampu menjana pendapatan dan bergelar jutawan.


BERSAMA MENTERI
Demo Bioasli di sana sini
PEJABAT BIO ASLI
Pelancaran PlanE



No comments: